اقدامات اوليه در صورت مشاهده كد خطا در داكت اسپليت گرين سايت تاسيسات دات كام + انواع ارور آن

۱۱۴ بازديد

داكت اسپليت گرين و به طور كلي بسياري از سيستم‌هاي تهويه مطبوع ممكن است به دليل طولاني شدن كار و گرم شدن بيش از حد برد دستگاه خراب شوند، كه اين امر مي‌تواند منجر به خطا شود. بنابراين اولين پيشنهاد ما اين است كه ابتدا داكت اسپليت را از طريق كنترل از راه دور خاموش كنيد، سپس آن را كاملاً از برق بكشيد و سپس با چندين بار فشار دادن دكمه‌هاي كولر گازي، برق را در مدار (در صورت وجود) تخليه كنيد. سپس بگذاريد حدود نيم ساعت استراحت كند. اين امر به تخليه كامل حافظه و پردازنده و اصطلاحاً راه اندازي مجدد كمك مي‌كند. حالا كولر گازي را روشن كرده و از آن استفاده كنيد.

داكت اسپليت گرين اگر خطاي ادامه دار يافت يا پس از مدتي دوباره ظاهر شد، لطفاً از تنظيم مجدد يا تنظيم مجدد خودداري كنيد و با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگيريد.

نكته مهم در مورد عيب يابي خطاي داكت اسپليت گرين اين است كه حتي اگر منبع را تشخيص داده و تعمير كنيد، باز هم بايد به دنبال كمك حرفه‌اي باشيد. زيرا هر علتي داراي نقص است، بدين معنا كه خرابي هر بخشي علتي دارد و خود آن قسمت نمي‌تواند باعث خرابي خود شود. بنابراين لازم است با كمك يك متخصص علت خرابي را پيدا كرده و براي رفع آن قدم برداريد.

چند نوع ارور در داكت اسپليت گرين وجود دارد؟

با توجه به گستردگي مدل‌ها و تنوع مارك‌هاي داكت اسپليت گرين، نوع و كد خطاي هر مدل ممكن است در اينجا با مدل‌هاي ديگر متفاوت باشد. بنابراين، با ارائه ليست مفصلي از داكت اسپليت گرين عذرخواهي مي‌كنيم. اما به طور كلي، خطاهاي موجود در تقسيم مجرا به رنگ گرين به قسمت‌هاي زير اشاره دارد:

 خرابي موتور و فن در داخل و خارج

 سنسورهاي فضاي باز

 حسگرهاي بخش داخلي

 كليد كنترل دما كمپرسور

 سنسور ولتاژ

 سو In عملكرد اينورتر

 رفتار غير عادي سيستم

 واحد را از داخل و خارج كنيد

 خرابي حافظه EEPROM

 افت ولتاژ منبع تغذيه

بله، دقيقاً درست است. يافتن نقص دقيق و رفع آن مستلزم داشتن تجربه كامل در تعمير داكت اسپليت گرين و ابزارهاي لازم است كه در بسياري از خطاها يك مشكل ساده است و مي‌توانيد آن را آگاهانه برطرف كنيد، اما رفع بسياري از كدهاي خطاي اسپليت گرين يا خطا نياز به مهارت دارد و تجربه؛ بنابراين اگر در تعمير و سرويس دستگاهي كه كد خطا داده است تخصص نداريد، به هيچ وجه اين كار را نكنيد، زيرا علاوه بر برطرف نشدن مشكل، احتمال آسيب رساندن به خود يا داكت اسپليت گرين بسيار زياد است.

تعميرات فوري داكت اسپليت گرين GREEN 

داكت اسپليت گرين يكي از مارك‌هاي خوب در بازار داكت اسپليت در ايران است. كيفيت خوب اين داكت اسپليت و مهمتر از همه خدمات پس از فروش داكت اسپليت GREEN كه خدمات خوبي را به صورت 24 ساعته ارائه مي‌دهد، باعث شده است كه مشتريان اين محصول هر روز به آن بپيوندند.

اگر شما هم مي‌خواهيد داكت اسپليت گرين GREEN بخريد و از سرويس تعميرات داكت اسپليت گرين استفاده كنيد، لطفاً اين مقاله را به طور كامل بخوانيد.

مركز مجاز تعمير داكت اسپليت گرين  GREEN

داكت اسپليت گرين هنگامي كه دچار مشكل شد، حتماً با متخصصان داكت اسپليت گرين سايت ما تماس بگيريد تا اينكه يك تكنسين داكت اسپليت داغ GREEN به سرعت به محل مورد نظر شما برسد و با تشخيص صحيح دستگاه اسپليت. از كانال GREEN هزينه تعمير داكت اسپليت ثابت مي‌شود. با استفاده از اجزاي اصلي جدا كننده كانال GREEN، دستگاه تقسيم مجراي خود را كاهش و افزايش دهيد.

داكت اسپليت گرين يكي از مشكلاتي كه مي‌تواند براي شما ايجاد كند اين است كه تعميركار داكت اسپليت GREEN با بررسي سيم كشي دستگاه داكت اسپليت شما و تست كمپرسور داكت اسپليت GREEN مي‌تواند كانال را به درستي‌ترميم كند.

براي تست كمپرسور داكت اسپليت GREEN بايد از يك مولتي متر استفاده كنيم.

 

منبع مورد استفاده:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/green-duct-split/

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.